Dizilerde dön dolaş hep aynı hikayeler konu alınıyor. Çiftlik, zenginlik, miras, asi ama varoş güzel kız, efendi asil erkek, ailenin işe yaramaz zengin oğlu ve aynı ev içinde yasak aşk... “Bari doğru dürüst anlatsalar” dediğimiz işi, ‘Gülizar’ dizisi yapmış. Farah Zeynep Abdullah, at başı gidebilir miydi? İlk bölümden başrol olarak götürebileceğini ve kadroya ayak uydurabileceğini gösterdi. Projenin bir özelliği, etkili sahneler için müzik şart değil mesajını vermesi. Gülizar’ın Ziya Bey’le olan (yani babası) sahnesinde bu durum mevcuttu. Sessiz, sadece konuşmaların ve gözlerin olduğu bir sahne. Çok etkiliydi... ‘Yeni Gelin’, ‘O Ses Türkiye’ ile ‘Fazilet Hanım ve Kızları’ arasından, yüzde 5’in eşiğine gelirse rahatlar.