Broadway'den İstanbul'a büyüleyici bir gece
Harika bir gece demek yeterli olur mu bilmiyorum, zira harika kelimesi kolay kullanılır oldu bu ülkede. Büyüleyici demek daha doğru olacak. Üstelik sadece sahne kısmı değil, sahne arkası da büyüleyici bir geceydi. Mesela 30...
Harika bir gece demek yeterli olur mu bilmiyorum, zira harika kelimesi kolay kullanılır oldu bu ülkede. Büyüleyici demek daha doğru olacak. Üstelik sadece sahne kısmı değil, sahne arkası da büyüleyici bir geceydi. Mesela 30 yıllık arkadaşım Emre Altuğ sahne öncesinde kuliste oğulları ve Çağla Şıkel’le birlikteydi, moralin en büyüğünü aldı.
1928 doğumlu Haldun Dormen, 2006’da sahneye koyduğu ‘Broadway’den İstanbul’a Müzikaller’i, 11 yıl sonra seyirciyle buluşmadan önce kuliste hem neşeli hem de heyecanlı bir halde saatini bekliyordu. Sonra Ayça Varlıer’le o unutulmaz şarkı, ‘Hep Böyle Kal’ı öyle bir yorumladı ki insanlar dalıp gitti.
Gökçe Bahadır, ‘Yalnız Kullar’la müthiş bir performans sergiledi, Burcu Biricik’in Chicago yorumu, Pamela’nın ‘All That Jazz’ derken tüm seyirciyi avucunun içine alışını görmek lazımdı. Sonra soğuk bir ekim gecesinde bu gösteriye tanıklık eden yaklaşık 5 bin kişilik harika bir seyirci vardı, sahnenin heyecanına katkı sağladılar.